خوبی

خوب بلاگ

خوبی

خوب بلاگ

کمپ ترک اعتیاد اجباری

درمان علائم ترک باید تحت نظر پزشک متخصص باشد ، زیرا علائم ترک دارو با قطع ناگهانی مصرف دارو ظاهر می شود ، به ویژه اینکه مستقیماً بر رساناهای شیمیایی مغز تأثیر می گذارد ، برخی از آنها را افزایش می دهد و برخی دیگر را کاهش می دهد ، بنابراین بر تمام اندام های بدن تأثیر می گذارد. بسته به نوع دارو و مدت زمان سوء استفاده و روش سوء استفاده ، علائم ترک اعتیاد متفاوت است .

علائم ترک دارو معمولاً شدید و قوی هستند ، به ویژه در سه روز اول قطع مصرف دارو ، و شدت آنها از روز چهارم کاهش می یابد و برای دوره ای بین دو تا سه هفته ادامه می یابد. در این مدت ، بیمار تمایل شدید به مصرف مجدد دارو وجود دارد ، که یکی از مواردی است که درمان اعتیاد در خانه را دشوار و طولانی تر می کند و درد ناشی از ترک اعتیاد به مواد مخدر ، گام برداشتن گام درمان اعتیاد در خانه را دشوار می کند ، که در صورت انجام دور از نظارت پزشکی بسیار خطرناک است.

علائم ترک دارو چیست؟

علائم کمپ ترک اعتیاد اجباری دارو  گروهی از دردهای جسمی و روانی است که با قطع ناگهانی مصرف دارو روی بیمار ظاهر می شود ، با قطع تدریجی مصرف دارو تا حدی از شدت آن کاسته می شود و علائم ترک دارو در انواع مختلف متفاوت است ، بنابراین برای درمان علائم ترک   بسیاری از داروها مانند ترک تامول ، ترک استروکس ، ترک الکل ، ترک مواد شیمیایی ، ترک حشیش ، ترک مت ، و ترک شیر باید با پزشک متخصص مشورت شود .

انواع علائم ترک دارو از بدن

علائم ترک مواد مخدر به دو دسته جسمی و روانی تقسیم می شود. ما در سطرهای زیر با هم مروری بر علائم جسمی و روانی اعتیاد به مواد مخدر خواهیم داشت:

علائم ترک فیزیکی:

نشان داده شده در تغییرات فیزیکی که هنگام قطع مصرف دارو ظاهر می شود ، مانند سردرد ، درد استخوان ، تعریق ، از دست دادن تعادل و سایر علائم. هنگامی که تحت معاینه کامل پزشکی قرار گرفتید و برنامه خاصی را دنبال کردید ، درمان علائم ترک فیزیکی آسان است. برای خلاص شدن از اعتیاد .

علائم ترک روانشناختی:

سخت ترین مرحله در درمان علائم ترک معتاد است ، زیرا برخی از افراد معتاد دچار اختلالات روانی جدی مانند افسردگی ، اختلالات خواب و اختلالات خوردن می شوند و ممکن است دوره درمان این اختلالات طولانی شود.

ما با شما در خطوط زیر برخی از رایج ترین علائم در دوره خروج دارو از بدن برای مشهورترین انواع داروهای در گردش را مرور می کنیم.

علائم ترک مواد مخدر

آبریزش بینی .

تعریق؛

خمیازه؛

اضطراب

هوس مواد مخدر

بیخوابی.

افسردگی.

مردمک های متسع شده.

میزان تنفس

فشار خون.

گرفتگی شکم.

درد اسکلتی عضلانی.

استفراغ و اسهال ؛

علائم ترک مواد افیونی از چه زمانی شروع می شود؟

شروع  علائم ترک از تریاک  به نظر می رسد پس از حدود  3/4 ساعت  از آخرین دوز، و افزایش شدت پس از حدود 8/10 ساعت، و ادامه  علائم ترک از  تریاک حاد برای دوره اعم از یک تا سه روز، و کمتر هنوز تا یک ماه ناپدید می شوند

علائم ترک هروئین

استرس ، اضطراب و سردرگمی شدید.

از دست دادن اشتها و کاهش وزن.

گرفتگی شکم و خشکی گلو.

دمای بدن بالا و اختلال فشار خون.

درد در استخوان ها و ماهیچه ها.

گاهی اسهال و استفراغ.

اشک در چشم و کوریزا.

خمیازه زیاد کشیدن.

احساس اشتیاق شدید برای استفاده.

قرمزی و تاول صورت.

علائم ترک هروئین از چه زمانی شروع می شود؟

علائم ترک هروئین آغاز   6 ساعت پس از آخرین دوز و تشدید برای یک دوره تا  دو روز ، و سپس رسیدن به بالاترین نرخ خود در سوم، چهارم و پنجم روز ، و این علائم پس از یک هفته به پایان برسد.

علائم ترک کوکائین

گرفتگی شکم و خشکی گلو.

دمای بدن بالا ؛

درد در استخوان ها و ماهیچه ها.

استرس ، اضطراب و سردرگمی شدید.

از دست دادن اشتها و کاهش وزن.

اسهال و استفراغ.

اشک در چشم و کوریزا.

خمیازه زیاد کشیدن.

احساس اشتیاق شدید برای استفاده.

تاول و قرمزی روی صورت.

علائم ترک کوکائین از چه زمانی شروع می شود؟

علائم ترک کوکائین آغاز   در مورد  90 دقیقه  پس از آخرین دوز، اما ممکن است به طور کامل پس 7-10 روز ناپدید می شوند.

 علائم ترک 

خرابی سریع سلامتی به دلیل ناتوانی در خواب به مدت طولانی.

مشکلات دندانی و آسیب طناب صوتی.

هپاتیت و زخم معده.

ناهنجاری جنین ؛

کمبود گلبولهای سفید در خون.

مبتلا به کم خونی.

تمایل به تنبلی ؛

اختلالات ارگانیک مغز مانند فلج اسپاستیک.

تفکر ضعیف

عصبی و توهم ؛

تنگ شدن عروق کرونر

فشار خون بالا و در نتیجه حملات قلبی.

ضعف میوکارد.

نارسایی دریچه میترال و آئورت.

مرگ ناگهانی قلب.

بیماریهای روانی جدی مانند اسکیزوفرنی و روان پریشی.

علائم ترک از چه زمانی شروع می شود؟

برخی  از علائم ترک   12 ساعت پس از آخرین دوز شروع می شود. این علائم در سه روز اول شدیدتر است ، در چهارم تا هفتم کمتر شدید است و تا 28 روز ادامه می یابد.

اگر از داروهای اعتیادآور خاصی استفاده کرده اید و به طور ناگهانی یا ناگهانی مصرف خود را قطع کرده اید یا مصرف خود را به شدت قطع کرده اید، ممکن است علائم مختلفی به نام ترک را تجربه کنید. شدت و طول این علائم ترک می تواند بسیار متفاوت باشد، بسته به نوع دارو و ترکیب بیولوژیکی شما.

در حالی که علائم جسمانی برای ترک ممکن است فقط چند روز یا یک هفته طول بکشد ، ترک روانشناختی ، مانند افسردگی یا ناراحتی ، ممکن است هفته ها طول بکشد.

برای اطلاعات دقیق در مورد علائم ترک مرتبط با داروهای خاص، لطفاً به موارد زیر مراجعه کنید:

علائمی برای جلوگیری از مصرف الکل

همه کسانی که نوشیدن الکل را ترک می کنند علائم ترک را ندارند، اما اکثر افرادی که به طور ناگهانی پس از مدت زمان طولانی نوشیدن الکل را ترک می کنند ممکن است طیف گسترده ای از علائم را تجربه کنند. اغلب این علائم باعث عود می شود.

خطا در لغو علائم

افرادی که معتاد تبدیل شده اند به تجربه هروئین احتمالا بیشتر علائم ترک شدید، با توجه به متخصص اعتیاد الیزابت ، دکتری، اما حتی بدتر از این نشانه ها را در پنج تا هفت روز کاهش خواهد یافت. با این حال ، برای برخی از سندرم ترک حاد می تواند هفته ها یا حتی ماه ها ادامه یابد.

علائم ترک ماری جوانا در

مقایسه با الکل و سایر مواد مخدر ، علائم ترک برخی از مصرف کنندگان ماری جوانا هنگامی است که سعی می کنند سیگار را در سمت خفیف ترک کنند. اما برخی از این علائم برای برخی آنقدر ناخوشایند است که تصمیم می گیرند به سیگار بازگردند.

علائم نیکوتین برداشت
سیگار ترک تری مارتین می گوید هر کس نمی تجربه تمام علائم ترک نیکوتین، اما آنهایی که آنها روبرو شده اند معمولا کوتاه زندگی می کردند. برای کاهش این علائم نیز می توانید اقداماتی انجام دهید.
علائم ترک 
شدت علائم  معمولاً به مدت زمان مصرف دارو و مدت زمان مصرف آن مربوط می شود. اگر مسکن را فقط طبق دستور مصرف کردید ، ممکن است به هیچ عنوان علائم ترک یا بسیار خفیف را تجربه نکنید.
علائم ترک ویکودین علائم
ترک ویکودین ممکن است از فردی به فرد دیگر متفاوت باشد ، اما اکثر افراد با قطع مصرف دارو ، احساس ناراحتی می کنند. حتی در صورت تجویز ، ویکودین ممکن است برای برخی از بیماران علائم ترک را ایجاد کند. برخی علائم را آنفولانزا توصیف می کنند.
علائم ترک قابل درمان است
به گفته موسسه ملی سوء مصرف مواد مخدر ، در بیشتر موارد ، علائم مرتبط با ترک دارو به راحتی با داروهایی که ناراحتی را کاهش می دهند یا از بین می برند ، درمان می شود. اما درمان ترک مانند درمان خود اعتیاد نیست.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد